Turkcell & İş Ortağı ( Yeni Dolandırıcılık )
Turkcell ve İş ortağı ile dolandırıcılık hizmetine başlamıştır. Bu konuda mutlaka duyarlı olmalı, Facebook, Twitter , vb. sosyal medya üzerinde gelen mesajları dikkate almamalıyız.
Genelde faturalı hatlar üzerinden uygulanan oyun şu şekilde işliyor…
Facebook üzerinden iletişim kurduğunuz bir isim tarafından size bir mesaj geliyor. Mesajda telefon arızası nedeni ile telefonunuzu kaybettiğini ve telefon numarasını kayıtlarını yenilemek için yazmanızı isteyen bir link gönderiliyor. Açılan link üzerinden tanıdığınız bir kişi olması nedeni ile GSM numarasını yazıyor ve gönderiyorsunuz ! Numarayı yazdığınız andan itibaren iş işten geçiyor ve hattınıza ait mobil ödeme sitemi devreye girererek PAYPAL üzerinden hattınızdan Katma Değerli Servis adı altında tahsilat yapılıyor. Sizden numarasını istediğiniz kişinin sosyal ağını kontrol ettiğinizde ise hesabım çalınmıştır, gelen mesajları dikkate almayınız şeklinde bir uyarı ile karşılaşıyorsunuz.
Hat veya fatura kontrollerine girdiğinizde ise büyük bir süpriz sizi bekliyor. Her ay ödenen 27 TL’ lik fatura 227 TL olmuş, zaman kaybetmeden Turkcell iletişim merkezi ile görüşmeye çalışıyorsunuz ve karşınıza çıkan kişi ile yapılan görüşme ve aşağıda gönderilen mesaj metinleri aynı !
Turkcell’in verdiği numara 0 212 266 98 90, numaraya ulaşmak mümkün değil, müşteri hizmetleri ile başlayan bir bant kaydı sizi karşılıyor ve bitmek tükenmek bilmeyen bir şekilde tüm müşteri hizmetleri yetkilisi diğer müşteriler ile görüşüyor kaydı, mesaj bırakmak isterseniz 3’ü tuşluyorsunuz… Sizi geri aramaları için hazırlanmış bir iletişim şekli ,ancak resmen baştan atma ve oyalama taktiği, çünkü bir süre sonra kendiliğinden kapanıyor. Bırakılan onca mesaja karşılık arayan, soran yok.
İş ortağı olduğunu söyleyen Turkcell’in böyle bir dolandırıcılık sistemine dahil olması ise düşündürücü !
Yapılan onca şikayet, itiraz hiç bir sonuç getirmiyor. Aleni sizi dolandırdık demiyorlar ama çok üzüldük diyerek konuyu geçiştirmeye çalışıyorlar. Bu süreçler sonunda Turkcell iletişim merkezi hiç utanmadan ve çok büyük iş yapmış gibi mailinize bir memnuniyet anketi gönderiyor. ” Sizi dolandırdık, hizmetimizi nasıl buldunuz der gibi”
Bu durumda asıl amacı müşteri memnuniyeti olması gereken ancak müşteri memnuniyetini hiçe sayarak, onaysız işlem sonrası mağduriyete yol açan Turkcell’i kınıyorum.
M.Saim GÜCÜK sitesinden daha fazla şey keşfedin
Subscribe to get the latest posts sent to your email.